Met Stichting Chaja naar de film!

De Groene Engel organiseert De Buitenbios. Mooie films op mooie plekken te zien in Oss. Een van die films is The Hundred-Foot Journey die op donderdagavond 8 september om 21.00 uur wordt vertoond in het Jan Cunen Park. Het is een heerlijk ontspannende film. Zie hieronder voor meer informatie.
Stichting Chaja nodigt jullie uit om deze film te komen kijken en dankzij sponsoring kunnen we ieder die zich bij Chaja aanmeldt  via e-mail stichtingchaja@live.nl of tel: 06-39507185 op de avond voorzien van een hapje en een drankje tijdens de film. Uiteraard kunnen ook mensen zich aanmelden die onder de doelgroep vallen en Stichting Chaja (nog) niet kennen. Een buitenfilm betekent dat iedereen zelf een stoel mee moet nemen, warme kleren en eventueel een dekentje etc. De film is gratis.
Heb je zin in deze ontspannende avond laat het ons weten. Graag een half uur voor aanvang aanwezig zijn bij het Museum Jan Cunen-Park Oss.
Bij regen gaat het, wat Chaja’s hapje en drankje betreft, niet door.

Het was een echte “Franse avond” in het Jan Cunen park, waar de ontspannende film The Hundred-Foot Journey vertoond werd door De Groene Engel. 30 mensen hadden zich aangemeld bij Stichting Chaja en ontvingen een plankje met daarop diverse lekkere hapjes en hun zelf meegebracht glas werd gevuld. Een mooie film, fantastisch weer, een hapje en een drankje met recht een heerlijke avond!!

BuitenBios The Hundred-Foot Journey

In park Jan Cunen
Locatie: Museum Jan Cunen-Park
aanvang 21:00 uur

De familie Kadam verhuist met grootse plannen van India naar het pittoreske Saint-Antonin-Noble-Val in Zuid-Frankrijk om daar een Indiaasrestaurant te openen. Het rustig openen van het restaurant zit er echter niet in. Madame Mallory (gespeeld door Oscarwinnares Helen Mirren), de kille eigenaresse van het klassieke Franse restaurant Le Saule Pleureur, protesteert hevig tegen de opening. Dit escaleert in een flinke vete tussen de twee zaken. Wanneer zoon Hassan Kadam zijn passie voor de Franse haute cuisine ontdekt en valt voor sous-chef Marguerite, probeert hij te bemiddelen en de twee uiteenlopende culturen nader tot elkaar te brengen.