Team Chaja, zingt, lacht en loopt!!

Terugblik op een fantastische Samenloop voor Hoop.

Tijdens het Samenloop voor Hoop evenement op 22/23 juni in Oss was Stichting Chaja aanwezig met een eigen team van 28 betalende deelnemers, 22 Eregastlopers en een tent met informatie die bemand werd door vrijwilligers.

Het team was goed zichtbaar in hun Chaja gele fluoriserende T-shirts, die door Verbruggen Megastore gesponsord waren.

Het was een fantastische Samenloop voor Hoop en wat een schitterend bedrag is er opgehaald voor kankeronderzoek.
Van harte hoopt Stichting Chaja dat het KWF in de toekomst een gedeelte van het opgehaalde bedrag ook gaat toekennen aan lokale organisaties zoals Stichting Chaja.  Stichting Chaja blijft, ook na de Samenloop voor Hoop, actief voor mensen die geconfronteerd zijn met kanker en ook voor hun naasten. In 2018 hebben maar liefst 580 mensen deelgenomen aan een activiteit die Stichting Chaja heeft georganiseerd.

Het bestuur van Stichting Chaja wil, mede namens teamcaptain Roza, iedereen bedanken voor hun inzet, aanwezigheid en betrokkenheid in dit weekend van de Samenloop voor Hoop Oss. Het was een fantastisch mooi, gezellig, verbindend en soms ook emotioneel evenement! Het Chaja team lopers en alle eregasten van Chaja hebben genoten van deze Samenloop voor Hoop. In onze Chaja stand waren altijd wel mensen, waaronder ook veel Eregasten die enthousiast terugkwamen van het verwenplein, aanwezig om te praten, koffie te drinken met wat lekkers of even te rusten. Ieder uur waren er, zoals gepland, meerdere mensen om te lopen, ook in de nacht. Fantastisch hoe 2 personen van team Moeke bij elk rondje ons midden in de nacht toeriepen dat we zo straalden. Dat gaf een kick!

Zonder jullie inzet was het niet gelukt!! Met tevredenheid kunnen wij hierop terugkijken. DANKBAAR, ook aan ALLE SPONSORS, van bloemenbonnen tot lichtjes en lampionnen, van spandoeken tot appeltaarten, dat wij dit hebben mogen en kunnen doen met z’n allen. De opbrengst tbv kankeronderzoek, van het Team Chaja, zingt, lacht en loopt is € 525,00!

Lees hieronder het ingezonden verslag van een dankbare loper:

“Samenloop voor Hoop!

Door mensen van ons Chajakoor werd hard gewerkt voor de komende “Samenloop”. Ik, als nieuweling bij het koor en in deze regio, had geen idee wat er ging gebeuren.
Maar: “kanker moet de wereld uit” is mij uit het hart gegrepen, en dus wilde ik het meemaken, erbij zijn!

Met verwondering zag ik de start van de Samenloop door het centrum van Oss en… ging meelopen met het Chaja Team, raakte steeds meer onder de indruk van het hele gebeuren. Ik realiseerde me dat er veel mensen hadden gewerkt om dit mogelijk te maken en ik was blij verbaasd door de aanhoudende stroom enthousiaste mensen, van jong tot oud. Veel deelnemers, 24 uren lopende mensen door de stad met hun blijdschap, enthousiasme, vriendschap, soms ontroering.

De afsluiting was feestelijk met een fantastisch bedrag voor KWF, tegen kanker!!

Een dankbare Chaja loper,”   Anny

thumbnail_IMG-7325