Chaja’s Koffieochtend
Andere mensen ontmoeten die kanker hebben (gehad). Dat kan met ingang van 20 februari om de twee weken op dinsdag van 10 tot 12 uur bij Miens eethuis in Oss. ‘Koffie met een beetje meer’, is de naam van deze ochtenden. Voor de organisatie tekent stichting Chaja uit Oss. Zij voldoet hiermee aan de vraag naar een locatie waar informatie over Chaja te vinden is en de mogelijkheid om lot(bond)genoten te kunnen ontmoeten. Meer weten? Klik hier.

Chaja-dag
Een dag waarop deelnemers vrijblijvend kennis maken met workshops, waarin diverse creatieve en (ver)beeldende expressie vormen worden aangeboden. Meer weten? Klik hier.

Chaja Koor “Zingen voor je Leven”
Zingen werkt bevrijdend, geeft energie! Bij dit koor staat meedoen aan en het plezier in zingen centraal. Zangervaring is niet nodig. Mee zingen? Klik hier.

Chaja Theater  “Spelen voor je Leven”
Theaterspelen kan je een enorm gevoel van vrijheid en ruimte geven. Je geïnspireerd voelen het leven te leven! Benieuwd? Klik hier.

Chaja Beeldhouwen “Beelden voor je Leven”
Bij Beelden voor je Leven gaat het niet om ‘kunst maken’, maar om uitdrukking te geven aan wat er van binnen bij je leeft.  Beeldhouwen in hout of steen. Meer weten? Klik hier.

Chaja Schilderen “Schilderen voor je Leven”  Schilderen
Naast zingen, spelen en beeldhouwen, schilderen we ook! Dit doen we in samenwerking met Atelier de Driepoot en Atelier Draagkracht in Beeld. Meer weten? Klik hier.

Workshops:
Er worden gedurende het gehele jaar verschillende workshops georganiseerd.
Tapas maken Meer weten? Klik hier.
Broodbakken Meer weten? Klik hier.
Mandala tekenen Meer weten?Klik hier.

Activiteiten Archief
Weten wat Stichting Chaja in het verleden heeft georganiseerd, gedaan of heeft mee gemaakt? Kijk in het activiteiten archief. Klik hier.

Exposities
Bekijk hier eens de exposities die Stichting Chaja heeft georganiseerd. Benieuwd? Klik hier.