Chaja ‘Dansen voor je Leven’
Dansen kun je alleen doen. Bewegen op muziek kun je alleen doen. Maar hoe fijn
is het om dit samen met anderen te doen. Samen dansen en bewegen met
lotgenoten werkt helend!
Heb jezelf met kanker te maken (gehad) of is iemand die dichtbij je staat
hiermee geconfronteerd? Door deelname aan deze dansbijeenkomsten ga je op
ontdekkingsreis naar de mogelijkheden van je lichaam, wat kan nog wél. Maar
ook put je er kracht en energie uit. En daarnaast is het fijn om even uit de waan
van de dag te gaan en je gedachten te verzetten. En hoe leuk: je hebt geen
danservaring nodig. Iedereen kan mee doen!
Mee dansen? Klik hier.

Chaja ‘Open Atelier’
Open inloop bij Stichting Chaja.
Dit ‘Open Atelier’ is bedoeld voor iedereen, die met kanker is geconfronteerd.
Om de twee weken op woensdagochtend ( in de oneven week) van 9.30 tot 9.45 uur inloop. 10.00 uur start ‘Open Atelier’ tot 12.00 uur in Cultureel Centrum de Muzelinck.  Raadhuislaan 18 5341GM Oss.
Schilderen, beeldhouwen, boetseren en tekenen behoren tot de mogelijkheden om op een laagdrempelige manier kennis te maken met beeldende materialen.
Chaja ‘Open Atelier’ is verbonden aan het landelijke netwerk ‘Beelden voor je Leven’ van Stichting Kanker in Beeld.
Benieuwd? Klik hier.

Chaja’s Koffieochtend
Andere mensen ontmoeten die kanker hebben (gehad). Dat kan om de twee weken op dinsdag van 10 tot 12 uur in de Huiskamer bij ‘De Groene Engel’ in Oss. ‘Koffie met een beetje meer’, is de naam van deze ochtenden. Voor de organisatie tekent Stichting Chaja uit Oss. Zij voldoet hiermee aan de vraag naar een locatie waar informatie over Chaja te vinden is en de mogelijkheid om lotgenoten te kunnen ontmoeten. Meer weten? Klik hier.

Chaja-dag
Een dag waarop deelnemers vrijblijvend kennis maken met workshops, waarin diverse creatieve en (ver)beeldende expressie vormen worden aangeboden. Meer weten? Klik hier.

Chaja Koor “Zingen voor je Leven”
Zingen werkt bevrijdend, geeft energie! Bij dit koor staat meedoen aan en het plezier in zingen centraal. Zangervaring is niet nodig. Mee zingen? Klik hier.

Chaja Improvisatie Theater  “Spelen voor je Leven”
Theaterspelen kan je een enorm gevoel van vrijheid en ruimte geven. Je geïnspireerd voelen het leven te leven! Benieuwd?
Klik hier

Chaja Beeldhouwen: ‘OPEN ATELIER’
“Beelden voor je Leven”
Bij Beelden voor je Leven gaat het niet om ‘kunst maken’, maar om uitdrukking te geven aan wat er van binnen bij je leeft.  Beeldhouwen in hout of steen. Meer weten? Klik hier.

Chaja Schilderen: ‘OPEN ATELIER’
“Schilderen voor je Leven”

Naast zingen, spelen en beeldhouwen, schilderen we ook! Dit doen we in samenwerking met  ‘Atelier Draagkracht in Beeld’ in Den Bosch en ‘Atelier Verandering in Beeld’ in Geffen. Meer weten? Klik hier.

Workshops:
Geen, tot nadere berichtgeving.

Activiteiten Archief
Weten wat Stichting Chaja in het verleden heeft georganiseerd, gedaan of heeft mee gemaakt? Kijk in het activiteiten archief. Klik hier.