Beelden voor je Leven

Het aanbod beeldhouwen is uitgebreid. Je kunt nu kiezen uit 2 mogelijkheden. Beiden hebben een
duidelijk verschil in hun werkwijze. Zo wordt het mogelijk om een keuze te maken die zo goed mogelijk aansluit bij jouw behoefte.

Workshop “beeldhouwen in (spek)steen”
Uitgangspunt is het maken van een eigen beeld. Hierbij staan plezier in het laten ontstaan van een eigen “creatie” en het even helemaal vergeten van alles wat met ziekte en ziek zijn te maken heeft centraal. Soms komen tijdens het ontstaan van het beeld gevoelens naar boven die verbonden zijn met het ziekte/verwerkingsproces.

Beeldend kunstenaar Maarten gaat deze workshop in Oss voor Stichting Chaja verzorgen. De workshop zal bestaan uit 5 dagdelen (1 maal per week) waarvan het eerste dagdeel wordt gebruikt om kennis te maken en gezamenlijk een steen te gaan uitzoeken in Dunevolkel in Volkel. Neem vast eens een kijkje op www.dunevolkel.nl

Data: Zaterdag 26 Augustus 10.30 -13.00  Kennismaken en uitstapje naar Volkel om
een eigen steen uit te zoeken.
29 augustus en 5, 12 en 19 september van 9.30 – 12.30 uur (allen op dinsdag)
Materiaalkosten: zijn niet bij de prijs inbegrepen. Stenen kosten € 2 per kilo
Kosten: voor de 5 dagdelen € 49,00
Aantal deelnemers: maximaal 6 personen
Aanmelden: via e-mail  stichtingchaja@live.nl of per telefoon 06-40526180
Coördinator beeldhouwen: Pieta Besseling tel: 06-40526180

Workshop “Beeldend gedenken/Verlies verweven in je leven” bij Creapoelka.
Creapoelka biedt een bedding om via beeldhouwen tijd en aandacht te hebben voor een ingrijpend verlies in je leven. Bij deze workshop gaat het niet om ‘kunst maken’ maar om uitdrukking te geven aan wat er van binnen bij je leeft. Er ontstaat een symbool van verbinding dat zonder woorden vertelt… Beeldhouwen kan zo een helende werking hebben.
Je verlieservaring raakt meer met je levenspad verweven. Ter ondersteuning krijg je eenvoudige aandachtsoefeningen aangereikt om het contact met je jezelf te verdiepen. Creapoelka biedt deze workshop niet specifiek voor Chaja deelnemers aan.
Informatie en aanmelding: www.creapoelka.nl of 0486-416172.
Start: voorjaar 2018

beeldhouwen-speksteen-brazilliaansbeeldhouwen-beitels-staalbeeldhouwen-raspen-vijlen-staal