Broodbakken

broodbakken chajaIn het najaar van 2014 hebben we voor het eerst een broodworkshop georganiseerd en dat was een enorm succes. Ook tijdens de komende workshops zal het een verrassende avond worden waarin je diverse broodsoorten gaat maken zoals krentenbollen, worstenbroodjes, vlechtbrood maar ook heerlijke appelbollen. Je bent met een kleine groep in een kleine bakkerij waar groots gebakken wordt en vooral met heel veel plezier.

Aanmelden:

U kunt zich opgeven via email: stichtingchaja@live.nl of per telefoon 06-39507185 en u word geïnformeerd zodra er voldoende deelnemers zijn en er een datum bekend is. Bij minimaal 6 deelnemers gaat de workshop door.

Weer een workshop broodbakken op 8 april 2017!!

De broodworkshop is steeds een groot succes. Telkens is het een verrassende workshop waarin je diverse broodsoorten gaat maken. Nu op een andere locatie en ander tijdstip!

Datum: Zaterdag 8 april 2017
Tijd: 12.00 uur tot ongeveer 16.00 uur
Bakker: Bakker Gerard van den Boogaard
Kosten: dankzij donaties kunnen we deze broodworkshop zonder kosten aanbieden!
Waar: bakkerij Strik, Langwijkstraat 16, 5390 PP Lithoijen
Aantal: max. 14 deelnemers
Aanmelden: via e-mail stichtingchaja@live.nl of per telefoon 06-39507185

Oude locatie:
Tijd: 18.00 uur tot ongeveer 22.00 uur
Kosten: € 16,50 all-in
Waar: De Edelenburg 58 aan de zijkant van het huis ligt de ingang van “de bakkerij” in De Steenenburg.