Chaja-dag 5 oktober

Op 5 okt. jl. organiseerde Stichting Chaja haar derde Chaja-dag op het prachtige sfeervolle Kasteel van Oijen. Het was wederom een fantastische dag op het kasteel. Een dag waarop 10 deelnemers vrijblijvend kennis maakten met creatieve en (ver)beeldende expressie vormen.
Het was een dag waarop de deelnemers in workshops konden proeven aan creatieve en (ver)beeldende expressie en letterlijk werd er ook geproefd van de heerlijke lunch en High tea.
Er werden 2 workshops: beelden/schilderen en zingen, aangeboden.
 Deze keer was het een extra kadootje dat de zon heerlijk scheen zodat we zelfs een workshop buiten hebben gedaan.
Dankzij een gift van Petra en Conny Hemelaar kon Stichting Chaja deze Chaja-dag zonder kosten aanbieden.

Elle en Wilbert van Kasteel van Oijen wederom hartelijk dank voor jullie gastvrijheid!