Optreden Chaja Koor ‘Zingen voor je Leven’ in het Koninklijk Concertgebouw Amsterdam.

Het was een zeer indrukwekkende, interessante en bijzondere avond in het Koninklijk Concertgebouw afgelopen vrijdag 8 februari 2019!

Een boeiend muziekcollege “Science Meets Music” gegeven door Erik Scherder en Jan Vayne.
Super interessant om te horen en te ervaren hoe muziek werkt in ons brein.

Erik is een fantastische verteller en betrok zowel het publiek maar ook alle koren bij het muziekcollege, met Jan Vayne ondersteunend op piano en orgel!

Het Chaja Koor ‘Zingen voor je Leven’ vertegenwoordigde Kanker in Beeld en we hebben enorm genoten! De andere koren die deelnamen waren een Alzheimer Odense Koor, Parkinsonkoor en een Afasiekoor.

Klik hier voor kleine impressie.

Reactie van een luisteraar:
“Een hele mooie avond, het programma zat goed in elkaar. Mooie afwisseling tussen de lezing en de koren. De TOPPER van de avond was toch echt het CHAJA KOOR. Het maakte niet alleen op mij, maar ook alle mensen om mij heen, diepe indruk. Zo ontroerend. Het klonk geweldig mooi. Ze zongen met veel spirit en kracht. Kippenvel moment”.

concertgebouw.6IMG_5893