Tapas maken

Tapasworkshop voor feestdagen zoals Pasen of Kerst!

KookworkshopDe Tapas kookworkshop, een gezellig avondje kokkerellen in De Landwinkel Spierings onder deskundige leiding van twee enthousiaste koks.

Voorafgaand aan de workshop krijgt u een korte rondleiding op het bedrijf van de familie Spierings. Daarna gaat u met z’n allen in groepjes aan de slag met de door de koks samengestelde recepten. Als iedereen klaar is wordt de tafel gedekt en worden de bereide tapas onder het genot van een lekker glas wijn geproefd.

Vanzelfsprekend krijgt iedereen de recepten gebundeld mee naar huis.

Dankzij de belangeloze medewerking van de koks die als vrijwilliger deze workshops begeleiden, kunnen we de prijs voor deze avond laag houden. Van Landwinkel Spierings mogen we de ruimte in hun gezellige winkel gebruiken, en Vishandel Van Venrooy schenkt de vis.

Bekijk ook eens de foto’s van afgelopen kookworkshops.

Locatie: De winkel van Van Landwinkel Spierings, Oijenseweg 284, 5346 JG  Oss
Tijd: Woensdag van 17.00 tot ongeveer 21.00 uur
Kosten: € 16,50 p.p.
Aanmelden:U kunt zich opgeven via email: stichtingchaja@live.nl of per telefoon 06-39507185 en word je geïnformeerd zodra er voldoende deelnemers zijn en er een datum bekend is. Bij minimaal 8 deelnemers gaat de workshop door.
Je kunt je ook als groep ( max 14 personen) aanmelden bijv. met je Samenloop voor Hoop team. In overleg wordt er dan een geschikte datum afgesproken.