Prof. Dr. Sjaak Bloem, van Nyenrode Business Universiteit, bij koor Chaja in de Groene Engel.

Afgelopen najaar heeft Prof. Dr. Sjaak Bloem het oorspronkelijke onderzoek vervolg gegeven door kwalitatief onderzoek te verrichten door middel van groepsgesprekken en diepte-interviews van koorleden. Koor Chaja was een van de 4 koren in het land waar dit gebeurde.
Stichting Kanker in Beeld is erg blij met de samenwerking en de toegezegde hulp van Prof. Dr. Bloem om een vervolg te geven aan het eerdere Wetenschappelijk Onderzoek naar de kracht van zingen in een Zingen voor je Leven – koor van Kanker in Beeld en de effecten hiervan op de kwaliteit van leven.

2017-prof-dr-sjaak-bloem