Stichting Chaja aanwezig bij winterwandeling

Winterwandeling
Stichting Chaja met stand aanwezig bij Winterwandeling, waarvan de opbrengst naar ‘Samenloop voor Hoop’ Oss gaat.

Zondag 27 januari zal er een winterwandeling plaatsvinden die wordt georganiseerd door Buurtpreventie Ruwaard.
Startpunt: ‘Ons Huis van de Wijk’. Coornhertstraat 3 in Oss.
Afstand: 5 of 10 km.
Start: tussen 9.00 uur en 11.00 uur.
Inschrijfgeld: 5 euro en kinderen 2,50 euro.

Je kunt je inschrijven op samenloopengeltjes@gmail.com of op de dag zelf. Schrijf je snel in, want de eerste inschrijvingen krijgen een leuke goodybag.

We maken er een mooie feestelijke dag van. Met 2 prachtige wandelingen van 5 en 10 km.
Maar ook nog met leuke activiteiten in ‘Ons Huis van de Wijk’ Coornhertstraat 3 in Oss.
Er zijn kinderactiviteiten, ijskoning en ijskoningin zijn aanwezig.
Lekkernijen om weer warm te worden na de wandeling, leuke kraampjes met zelfgemaakte spulletjes speciaal voor ‘Samenloop voor Hoop’ Oss. Kortom heb je zondag niks te doen, kom dan gezellig langs of loop mee met onze wandeling. Activiteiten duren tot ongeveer 14.30 uur.

winterwandeling