Verbeeldingstoolkit en Koor Chaja Zingen voor je Leven.

Verbeeldingstoolkit voor mensen met kanker en andere chronische ziekte, om hun zelfversterkend vermogen te mobiliseren, voor draagkracht, veerkracht en steun bij behandelingen en bij je herstel.

Koor Chaja Zingen voor je Leven Oss heeft samen met 4 andere koren Zingen voor je Leven uit Nederland meegewerkt aan deze Verbeeldingstoolkit.

Op 15 september jl. tijdens het symposium “Versterken van draag- en veerkracht bij kanker en chronische ziekte met verbeelding, zang en creativiteit” werd de nieuwe – verrijkte – editie van de Verbeeldingstoolkit gepresenteerd. Deze toolkit maakt de verbeelding op een laagdrempelige wijze beschikbaar.
De verbeeldingstoolkit 3.0 bevat een veelvoud aan eenvoudige oefeningen en creatieve materialen met een uitgebreid informatief cursusboek, een inspirerende DVD  ‘Zingen voor je Leven’  & ‘Aangeraakt door een engel’ en CD’s.
De nieuwe versie is doorontwikkeld mede op grond van het pilot-onderzoek van de Universiteit voor Humanistiek
Voor meer informatie zie: https://www.imaginatie.nl/verbeeldingstoolkit/

2017-verbeeldingstoolkit